Anne bongasi tasaluvun 20 000, onnea Annelle!! Samalla luvulla olin itsekin blogissani kurkkimassa. Pieni selitys kuitenkin paikallaan, koska melkein samaan aikaan myös Amorina bongasi saman luvun. Elikkäs, halusin alunperin blogiini sellaisen laskurin, joka laskee todelliset kävijät, eikä esimerkiksi sitä, kuinka monta kertaa blogissani käydään. Siis jos minä esimerkiksi käyn kurkkimassa blogissani kolme kertaa päivässä, laskuri ei laske minua saman päivän aikaan kuin yhden kerran. Tästä syystä siis samaan aikaan pystyy samalla luvulla olemaan useampi, eikä laskuri nouse yhtään. Toivottavasti osasin selittää ymmärrettävästi :)

Aivan mielettömän iso kiitos teille kaikille, jotka olette käyneet jättämässä kommenttinne niin arvontaan/haasteeseen kuin moniin muihinkin postauksiin, vallan olen otettu! Ja olen käynyt kaikkien haasteeseen osallistuneiden kortteja katsomassa, aivan kaikkiin en ole ehtinyt kommentoimaan, mutta yritän ehtiä huomisen aikana sen tekemään. Huikeata on kehitys ollut ihan pienellä aikaa, varsinkin sen huomaa leimakuvien värityksistä, mutta myös asettelusta, koristeista sekä myös taustapapereista. Katsotaan, mitä se onkaan vuoden päästä :)

Tämä blogin pitäminen on ollut aivan mahtavaa nämä muutamat kuukaudet ja olen tämän kautta myös tutustunut ihaniin ihmisiin, joten päivääkään en vaihtaisi tästä pois. En olisi ikinä uskonut, kuinka paljon askartelu oikeasti voikaan elämään tuoda :) Kiitos, kiitos ja kiitos kaikille teille, jotka olette blogissani piipahdelleet ja tietysti myös kaikille teille, jotka olen saanut ihan livenäkin jo nähdä!!! Tästä on kiva jatkaa :))

Arvontaa siis huomenna luvassa...nyt nukkumaan :)

 

No niin, arvontalaulun aika :)..perinteisesti suoritettiin arvonta yhdessä äidin parhaan askarteluapulaisen kanssa. Kaikki kommentit printtasin ja leikkasin ja laput siis laatikkoon ja eikun nostamaan sieltä joku onnekas :)

1759662.jpg

Kuten kuvasta näkee, vauhtia oli ja intoa :D

Lopulta yksi lappu jäi käteen (ja meni kyllä suuhunkin yhtä nopeaan kuin nousi laatikostakin) ja voittaja on tadaaa...västäräkki, onnea!!!

1759663.jpg

Laittaisitko sähköpostilla osoitteesi niin laitan palkintoa tulemaan :)

Kiitos vielä kaikille ja oikein aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!